(Smart) Coaching

Herkent u dit? U heeft uw training met goed gevolg afgelegd en gaat in de praktijk aan de slag. Enthousiast begint u aan de klus maar loopt al snel tegen zaken aan waarbij wat extra hulp bovenop uw eigen kennis dringend gewenst is. Bij wie kunt u dan terecht met uw vragen?

‘On the Job’ coaching

Actemium biedt u in combinatie met onze standaard- of maatwerktrainingen de mogelijkheid tot een ‘on the job’ coaching traject. Gedurende een vooraf vastgelegde periode, wordt een van onze engineers aan u gekoppeld, die u op aanvraag telefonische ondersteuning of hulp op locatie aanbiedt. Zo heeft u altijd uw eigen coach in de buurt!

‘Smart’ coaching

‘Smart Coaching’ is gebaseerd op de innovatieve technologie ‘augmented reality’. Middels een ‘intelligente bril’ welke u opzet en activeert op het moment dat u hulp nodig heeft, bouwt u contact op met onze servicedesk (dagelijks bemand van 08.00 – 22.00 uur). Onze service engineers kunnen dankzij deze bril met u over de schouder ‘meekijken‘. Via smart coaching krijgt u zowel mondeling als visueel instructies en wordt u snel en adequaat door het probleem ‘gepraat’. Waar u ook ter wereld bent; heeft uw telefoon internetverbinding, dan kunt u gebruik maken van deze nieuwe vorm van ondersteuning!

Lees hier hoe Actemium samen met haar partner Fieldbit, een out‐of‐the‐box oplossing met een slimme bril ﴾smart glasses﴿ inzet.

‘Smart’ coaching in de praktijk!

Bezoek onze partner Fieldbit met haar innovatieve oplossingen op basis van Augemented Reality

Uw directe voordelen met Smart Coaching:

  • Verbetering van de ‘first-time-fix rate’
  • Verhoging van de productiviteit van mens en machine
  • Verlaging van kosten; arbeid-, reis- en door een kortere ‘down-time’
  • Verhoging van medewerker- en klanttevredenheid
  • Beschikbaar voor smartphone, smart tablet en smart glasses (Android gebaseerd)

Licenties

U kunt kiezen uit twee vormen van licenties; een persoonsgebonden licentie, dit biedt met name voordeel als u met een vast team van eigen medewerkers dagelijkse ondersteuningsvraagstukken wilt oplossen.
Heeft uw service desk te maken met gebruikers die eenmalig of met een zeer lage frequentie beroep op u doen, dan biedt het instant licentie model uitkomst. U stuurt eenvoudig een e-mail naar uw klant, die door het aanklikken van een URL-link een eenmalige licentie activeert en direct met u in verbinding treedt. Eenvoudiger kunt u het voor uw klant niet maken. Dit geeft de relatie met uw klant gegarandeerd een enorme ‘boost’.

Meer weten?

Neem dan contact op met Michiel Kaelen via michiel.kaelen@actemium.com of bel naar 088-8318926.

 

 
 
&nbp;

Het gebruik van cookies stelt ons in staat u een optimale gebruikservaring te bieden. Klik op OK! om akkoord te gaan met ons cookiebeleid. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close